Jaarverslag 2017 MEE & de Wering beschikbaar

Het jaarverslag 2017 van MEE & de Wering is gereed. We hebben dit jaar gekozen voor een online jaarverslag, inclusief sociaal jaarverslag.

12 juli 2018

In dit online jaarverslag vindt u de resultaten en de belangrijkste ontwikkelingen van MEE & de Wering over het jaar 2017. In 2017 zijn we voortvarend verder gegaan de fusie te vervolmaken. De transitie Sociaal domein is goed gelukt. De gemeenten hebben veel taken overgenomen inclusief het budget minus een aanzienlijke korting. Nu is het aan ons om de hulp en de begeleiding toekomstbestendig te maken.

We verwachten in 2018, na twee jaar van zware verliezen, een bescheiden winst te boeken. Met het enthousiasme en de inzet van onze medewerkers werken we er hard aan om van MEE & de Wering een succesvolle maatschappelijke onderneming te maken. Een onderneming die haar bijdrage levert aan een inclusieve samenleving, waarin iedereen ertoe doet. De dynamiek die het afgelopen jaar is ontstaan bij MEE & de Wering is een veelbelovend startpunt voor de realisatie van onze ambities en doelen.

Rob C.P. Hartings, bestuurder MEE & de Wering

Ga naar www.jaarverslag.meewering.nl/2017

Terug naar overzicht Omhoog
Deel deze pagina:

Google chrome:

In- of uitzoomen op de huidige pagina

Gebruik de zoomopties om alles op een webpagina groter of kleiner te maken.

1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik in de rechterbovenhoek op Meer
  3. Kies de gewenste zoomopties naast Zoom:
    • Alles groter maken: klik op Inzoomen
    • Alles kleiner maken: klik op Uitzoomen
    • De modus voor volledig scherm gebruiken: klik op 'Volledig scherm'

U kunt ook in- of uitzoomen met de sneltoetsen:

Pagina- of lettergrootte instellen voor alle webpagina's

U kunt de grootte van alle items op bezochte webpagina's wijzigen, waaronder tekst, afbeeldingen en video's. U kunt ook alleen de lettergrootte wijzigen.

Opmerking: Op sommige websites kunnen browsers niet alleen de lettergrootte wijzigen. Voor die sites kunt u de lettergrootte niet aanpassen in Google Chrome.

1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik in de rechterbovenhoek op Meer  Instellingen.
  3. Klik op Geavanceerde instellingen weergeven onder aan het scherm.
  4. Breng onder Webinhoud de gewenste wijzigingen aan:
    • Alles wijzigen: Klik op de pijl-omlaag  naast 'Zoomen op pagina'. Selecteer vervolgens de gewenste zoomoptie.
    • Lettergrootte wijzigen: Klik op de pijl-omlaag  naast Lettergrootte. Selecteer vervolgens de gewenste lettergrootte. U kunt nog meer opties voor lettertypen wijzigen door op Lettertypen aanpassen te klikken.

MS Internet explorer/Edge:

In- of uitzoomen op de huidige pagina:

Pagina- of lettergrootte instellen voor alle webpagina's